077-3313254

ריב"ל 7 (בית עמגר) - קומה 7, תל אביב, טל:0773313254, פקס: 077-3313256 דוא"ל: Info@onepoint.co.il 

>>  הטרנדים החמים ביותר בשילוט דיגיטלי

ניתן להבחין במספר טרנדים משמעותיים שילוו את עולם השילוט הדיגיטלי ( Digital signage) והפרסום ע"ג מסכים בעסקים!!

להלן 4 טרנדים שעליהם בחרנו לכתוב:

קירות וידאו - Video Wall
כדי ללכוד את תשומת לבם של העוברים והשבים ולגרום להם לעצור ולצפות. השימוש בקיר גדול מרובה מסכים שיוצר תמונה גדולה במיוחד, יגרום בדיוק את זה . הפתרון מאפשרלהציג תוכן מרגש ומלהיב שלצופה לא תהיה אפשרות להתחמק מעצירה וחשיפה למסר הרצוי!. היופי של קירות וידאו ויכולות עיצוב המסך מאפשרות עיצוב מסך "מחוץ לקופסא" ובכך לשבור את המבנה המלבני של הטלוויזיה המסורתית  ולאפשר למפרסמים להיות יצירתיים וחדשניים יותר. שימוש בקירות וידאו מאפשר גמישות גם במיקום של השילוט הדיגיטלי במקומות ייחודיים יותר, כמו בפינה של חדר או במרכז בחנות.



תפריט דיגיטלי
שימוש בשילוט דיגיטלי כתחליף לתפריט המסורתי במסעדה, מאפשר לבעלי המסעדה חופש לעדכן תפריטים באופן מיידי, גם כאשר הפתרון מותקן ברשתות בעלות מספר רב של סניפים .מכיוון שהמערכות משתמשות ברשת האינטרנט או ברשת פנימית של הלקוח בעלי התפקיד הרלוונטיים יכולים לעדכן את התוכן גם כאשר אינם נצאים פיסית במיקום של העסק. לוחות התפריט הדיגיטלי הופכים יותר ויותר פופולרים בגלל הרבגוניות שלהם, עלות נמוכה וקלות השימוש.דוגמה מצוינת לכך בישראל היא רשת מקדונלדס שבנוסף לכל היתרונות שהצגנו חוסכים עלויות הפקת דפוס רבות בהסתכלות רב – שנתית.




קישוריות סלולרית
בעזרת השימוש הגובר בטלפונים חכמים המאפשר למשתמשים את היכולת להתחבר לאינטרנט בכל מקום כמעט בימינו. שילוט דיגיטלי אינטראקטיבי דורש מלקוחות לנהל אינטראקציה עם מפרסמים בתקשורת, ומזמין אותם לבתיהם, לטלפונים שלהם ואל המרחב האישי שלהם. הסוחרים לוקחים צעד אחד לתוך עולמו האישי של המשתמש במטרה ליצירת נוכחות בלתי נשכחת יותר בתוך מוחו של הצרכן. ב2011 נראה יותר ויותר שילוב בין עולם השילוט הדיגיטלי לבין עולם הסלולר והרשתות החברתיות

תלת מימד (3D) ללא משקפיים
סרטי 3D  הם הטרנד החם ביותר כרגע בהוליווד, ותוכן 3D מטפטף לתוך פרסומות שילוט דיגיטלי. אחת התלונות הגדולות מ 3Dהיא הדרישה להרכיב משקפיים שגורמות לחוסר נוחות בזמן הצפייה. מסתבר שאנשים שונאים את מסגרות הפלסטיק, ולחלקם זה גורם לכאבי ראש או אפילו עלול לגרום לצופים בחילה בשנים הקרובות נחשף לשימוש בתוכן 3Dבאמצעי תצוגה שאינם דורשים שימוש באביזרי צפייה חיצוניים – ובכך להנות מפופולריות ומהרושם שה 3Dיוצר בכדי ללכוד את הצופה ולהעביר לו את המסר השיווקי הרצוי