077-3313254

ריב"ל 7 (בית עמגר) - קומה 7, תל אביב, טל:0773313254, פקס: 077-3313256 דוא"ל: Info@onepoint.co.il 

>> שילוט דיגיטלי - תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית

לשילוט דיגיטלי יש המון דרכים ושימושים לתקשר עם מגוון רחב של קהלים, אחד השימושים שתופסים תאוצה רבה הוא השימוש במערכות שילוט דיגיטלי לטובת תקשורת פנים ארגונית!
המערכת מהווה מוצר משלים לפלטפורמות תקשורת פנים ארגונית מסורתיות (לוח מודעות, פורטל פנים ארגוני, מיילים, מובייל וכדומ')
היתרון בשימוש במסכים הפזורים בנקודות הממשק הרלוונטיות ביותר בארגון (חדרי אוכל, לובאים, מעליות, מטבחונים, מסדרונות) הוא שניתן להעביר מסרים בדחיפה ול"קהל שבוי"...

ארגונים אשר מימשו והתקינו מערכות תקשורת פנים ארגונית המבוססות על שילוט דיגיטלי מעידים על הצלחת המערכת בהעברת המסרים הרלוונטיים מהנהלת הארגון, הורידו את השימוש בחומרים מודפסים ולוחות מודעות ואף צמצמו את השימוש בדוא"ל פנים ארגוני

 


שימוש בשילוט דיגיטלי כמערכת תקשורת פנים ארגונית נותן הזדמנות חדשנית ליצירת קשר עם העובדים בצורה יותר ישירה, דינאמית, עדכנית וומשדרת פתיחות גדולה לכלל העובדים בארגון.
בעצם העובדה שהתוכן מתעדכן ורלוונטי מרגיש העובד חלק מהחברה ושותף לפעילותה!
מה שמייצר תחושת בעלות גבוהה המשפיעה על תפקידו בארגון, ובכך כמובן העלאת המוראל וגאוות היחידה של העובדים שמובילה לשיפור ביצועיהם היומיומיים

עם מערכת תקשורת פנים ארגונית  ניתן לשלב תוכן חיצוני ומעניין לדוגמת חדשות, ספורט, תוכן אווירה ושימוש בתוכן וידאו חיצוני המותאם לפלטפורמה (טיולים, אוכל, בריאות, החיים הטובים ועוד), שימוש בתכנים אלו מגבירים את "הרייטינג" והופכים את הצפייה במסכים ידידותית


מה משדרים?

אפשרויות סוגי התוכן המשודר מגוונות ביותר ומשתנות מארגון לארגון בהתאם לתפיסה ולאסטרטגיה שלו, להלן מספר דוגמאות לסוגי תוכן שלקוחותינו עשו בהם שימוש:

  • "אני מאמין" של החברה
  • הודעות מנהלתיות (בטיחות, נהלים וכו')
  • הודעות והטבות של הרווחה והועד
  • העברת הדרכות
  • אירועים ופעילויות
  • אירועי נבחרות הספורט של הארגון
  • עדכוני שיווק ומכירות (הישגים, עמידה ביעדים, נתוני מכירה וכדומ')
  • הודעות מוטיבציה
  • הגברת עירנות למותג
באפיון ותכנון נכון של המערכת ניתן לתכנן מראש גאנט של לוח השידורים (התייחסות לחגים, אירועים, תאריכים קבועים, ימי הולדת), דבר נוסף שהמערכת אמורה לספק זה אפשרות לדיפרנצציה של התכנים לאיזורים וערוצי תוכן שונים (מחלקות, בנינים שונים וכדומ')



על פי הניתוח שלנו בנעשה בישראל ובעולם אנו נוכחים לדעת שמערכות תקשורת פנים ארגונית מבוססות שילוט דיגיטלי הופכות לכלי הכרחי לסגירת מעגל התקשורת אל מול העובדים, השימוש הכרחי בחברות בהם העובדים אינם מול מחשב במהלך עבודתם (רצפות ייצור, אנשי שטח וכדומ'), בחברות הפזורות מקומות גיאורפיים שונים, חברות עם מספר קומות ואף חברות קטנות בעלות מטבחון אחד