077-3313254

ריב"ל 7 (בית עמגר) - קומה 7, תל אביב, טל:0773313254, פקס: 077-3313256 דוא"ל: Info@onepoint.co.il 

יתרונות השימוש בשילוט דיגיטלי

שימוש באינטראקטיביות על מערכת שילוט דיגיטלי בנקודת המכירה

מעשירה את חוויית הקנייה ומייצרת תחושת מעורבות בין הצרכן למותג. מחקרי התנהגות צרכנים מהשנים האחרונות מצביעים כי אחוזי רכישת המוצר הולכים וגדלים ככל שהלקוח מעורב יותר בפרטי המידע של המוצר. הניסיון בשטח מעיד על צמיחה של 60% במכירות של מוצרים שהלקוח היה אקטיבי בקבלת המידע שלהם בנקודת המכירה, מעורבות הלקוח במידע לגבי המותג מייצרת בטחון במוצר הנקנה ומגבירה את נאמנות הלקוח למותג בעזרת השילוט הדיגיטלי
החוויה הדיגיטאלית
הצרכנים היום חיים בעולם דיגיטאלי וצורכים מידע בצורה דיגיטאלית אם זה במחשב נייד, בטאבלטים, ע"י סמאטרפונים, אייפונים ועוד. צריכת מידע באופן דיגיטאלי הפך להיות עניין מהותי בעולם הצרכנות והלקוח המורגל בחוויה הדיגיטאלית  מצפה לה בכל מקום כולל בנקודות המכירה. לקוחות כעת רוצים את אותה חוויה נוחה ונגישה למידע שיש להם בבית גם בחנויות.


עומק ועושר המידע לגבי המוצר
הקמעונאים ובעלי החנויות היום מבינים שיש להם יכולת ייחודית להעביר עושר של מידע לצרכנים בנקודות המכירה. הברושור מוגבל בכמות המידע, הפרסומת בטלוויזיה קצרה ומעבירה מסרים נקודתיים וכו'. המדיה הדיגיטלית בנודות המכירה יכולה להעביר מספר סוגים של סרטוני וידאו ותמונות המעשירים את חוויית הקנייה, מעבירים מידע רב יותר ללקוח על המוצר מאפשרים חינוך של הלקוח בזמן שהמותג למעשה מקבל זמן פרסומת על המדף. כל זאת בצורה פשוטה, נגישה ואטרקטיבית. סרטוני וידאו הם כלי מכירה בעל אפקטיביות גבוהה פי עשרות אחוזים מכל טקסט כתוב ומדיה סטאטית


הורדת עלויות על אנשי מכירות
המדיה הדיגיטלית מאפשרת ללקוח לקבל סוגים שונים של מידע על המוצר וכך להזדקק פחות ואף להחליף חלק מהשירותים שאותם נדרשים אנשי המכירות בחנות לספק

צגים דיגיטאליים חכמים
בעולם של צגים דיגיטאליים מבוססי תוכנת הפעלה של אנדרואיד, החנויות והמוצגים יכולים לייצר מגוון בלתי מוגבל של אפליקציות המיועדות ותפורות לצרכי המותג (למשל אפליקציה לבחירת סוג של פסטה אשר ממליצה על הרוטב המתאים, מספקת את רשימת הקניות הדרושה להכנת המנה ושולחת לטלפון הנייד...)



עליה מוכחת במכירות
מצ"ב נתונים ממחקר שנעשה על פרויקט ששילב  מסך פשוט בסטנדים ממתכת המיועדים לנקודת מכירה ולחנויות. המסכים הוצבו בסמיכות למוצרים והוצג עליהם רק סרטון וידאו אחד. נתוני הצמיחה במכירות נותחו לאחר חמישה חודשים והנה הם לפניך: מדובר בחנות מוצרי צריכה הנקראת carrefur
1. 88% sales increase for Coca-Cola
2. 225% sales increase for L'oreal
3. 235% increase for Colgate
4. 130% for Nestlé's biscuits.