077-3313254

ריב"ל 7 (בית עמגר) - קומה 7, תל אביב, טל:0773313254, פקס: 077-3313256 דוא"ל: Info@onepoint.co.il 

>> שימוש נכון ואפקטיבי, או, איך מחזירים השקעה?

מסכי פרסום ומערכות שילוט דיגיטלי – שימוש נכון ואפקטיבי!!!

שימוש נכון במסכים ובטכנולוגיות של שילוט דיגיטלי לעסקים מספקים מגוון רחב של פתרונות הנועדים לקדם את העסק - הארגון בו הם מותקנים. בעידן של היום עסק - ארגון המעוניין בשימוש בשילוט דיגיטלי כבר לא מסתפק בערכים מוספים כמו חדשנות, אווירה, עיצוב וכדומ', אלה מחפש את התרומה הישירה של המערכת ואת היכולת שלו למדוד את אפקטיביות המערכת, בעצם לפני שאותו גוף יכנס להשקעה מסוג זה הוא מעוניין לבדוק את ה- ROI(החזר ההשקעה), של המערכת – רק במידה ויראה שיש לו איך להחזיר את ההשקעה ואף להרוויח ממנה הוא יאשר אותה.

כיצד בוחנים ROI בפרויקט בתחומים שונים?

חסכון בעלויות– שימוש נכון בשילוט דיגיטלי חוסך כסף בטווח הארוך בהוצאות דפוס ואביזרי פרסום מתקלים, שינועם, אחסנתם, ביקורת על אופן יישומם בשטח, התאמתם למבנה שונה של סניפים ואף בצורך במעצבי מרחב קמעונאי וכדומ'.
דוגמה: רשת אופנה אשר מחליפה את תכולת חלון הראווה הקיים במסכים ומאפשרת לעצמה שינוי של כלל חלון הראווה מרחוק, ללא צורך בלוגיסטיקת שינוי חלון ראווה ובכך לחסוך הוצאות

חסכון בכח אדם– שימוש נכון בשילוט דיגיטלי מאפשר להעביר מידע זמין ומדויק ללקוחות ללא צורך בכח אדם פיסי ובכך לחסוך בצורך בסוכנים הנמצאים בסניף ואף להעלות את שביאות רצון הלקוחות שהאינפורמציה זמינה תמיד, ללא צורך בהמתנה לנותן שירות.
דוגמה: רשתות DIY(עשה זאת בעצמך) אשר ממקמים מסכי מידע בכל אחת מהמחלקות השונות, והתוכן הוא בעל אוריינטציה מכירתית, חוסכות את הצורך בסוכן מכירות הנמצא פיסית בכל מחלקה, ובכך לחסוך עלויות שנתיות רבות.

הגברת תנועה– שימוש נכון בשילוט דיגיטלי המיועד למשיכת קהל גדול יותר פנימה אל חלל החנות, תוך שימוש בסטטיסטיקה הקיימת של מחזור מכירות הנגזר מה- Traffic(כמות הקהל העובר בחנות), ובכך להגדיל את מחזורי המכירות.
דוגמה: חנות בקניון אשר מוסיפה בחלון הראווה מסך הפונה על העוברים ושבים בקניון ומצליח להגביר את כמות הלקוחות אשר נכנסים פנימה, ובכך באופן טבעי להגדיל את מחזור המכירות בחנות.

הרחבת סל קנייה– שימוש נכון בשילוט דיגיטלי מאפשר להשפיע על לקוח במעמד התשלום בקופה ובכך להרחיב את סל הקנייה שלו ולהגדילו באחוזים נוספים, כמו כן אין לבעל העסק את התלות בכח האדם שלו שבאמת יציע ויגדיל את סל הקנייה (במיוחד כשיש לחץ בקופה).
דוגמה: סופר אשר עושה שימוש במסכי צג לקוח בקופה שמתקשר את כל מוצרי הקופה ומבצעי הקופה ומאפשר גידול נוסף בסל הקנייה של הלקוח.

הגדלת מכירות– שימוש נכון בשילוט דיגיטלי לעסקים מאפשר לנצל את המרחב הקמעונאי ולהציב "סוכני מכירות" אשר מתקשרים עם הלקוחות באופן קבוע מבצעים, מוצרים, מחלקות ושירותים נוספים, ומועדוני חברים, במידה והתוכן הוא רלוונטי, עדכני ואטרקטיבי, הגידול במכירה יהיה משמעותי ובלתי תלוי בטיב צוות העובדים.
דוגמה: חנות ספרים ודיסקים אשר מציבה מסכי פרסום בפילוח איזורי עפ"י המחלקות השונות ומציפה על המסכים מבצעים המשלבים את המחלקות השונות (דוגמה: קנה ספר וקבל הנחה על דיסק) גורמת לחשיפה של מבצע ושל מוצרים נוספים בחנות ובעזרת התוכן הנכון הלקוח גם יקנה את הספר ואת הדיסק וכמובן ייחשף לכלל שירותיה של החנות.

מכירת מדיה– שימוש נכון בשילוט דיגיטלי לעסקים היוצר פלטפורמה של מסכים בנקודות ממשק עם קהל רחב ו-או מפולח היטב מאפשר את היכולת למכור "זמן אוויר" עבור מפרסמים פוטנציאליים ובכך לממן ואף ליצור רווח מהפלטפורמה.
דוגמה: חנות למכירת מוצרי חשמל אשר מוכרת את זמן האוויר לספקים השונים אשר מוצריהם נמכרים בחנות במסגרת תקציב הפרסום שלהם ובכך לממן את עלויות המערכת ואף ליצור רווח ישיר מהמערכת.

כותב: אסף לקט

מנכ"ל חברת One Point